سلام
نوشته شده توسط : SAHERE

 

سلام بر تمام دوستان گلم حتما از اسم اینجا تعجب کردید اینجا اول قرار بود یه کلوپ هواداران دابل اس باشه اما با ساخته شدن فن کلاپ و فروم دیدم اینجا بهتره فروشگاه سریال ها وفیلم های کره ای بشه و اسمش رو هم دلم نیومد عوض کنم کسانی که توی پسران گل بودن و من رو می شناسن دلیلش رو بهتر می دونن

من مانام و هر فیلم و سریالی که از این سایت می خواهید کافی خصوصی بهم ارسال کنید تا ظرف 4 تا6 روز به دستتون برسه و هر سوالی داشتید شماره ی پشتیبانی بهتون جواب می ده

از ساعت 7 تا 9 شب

و به شماره حساب واریز کنید زیر و شماره پیگیری  و ادرس خودتان را خصوصی بهم بدهید و هر گونه سوال یا چیزی بود من در خدمتم

                                               شماره ی حساب

                                     (مسکن)  6257686-5126                 عارفه ازاده نیا

LETS GO





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 932
|
امتیاز مطلب : 294
|
تعداد امتیازدهندگان : 91
|
مجموع امتیاز : 91
تاریخ انتشار : 21 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1390/1/17/3 - - گفته است :
سلام خانم عارفه.میخواستم موضوعی رو بگم که امیدوارم بیایید به وب و نظرم رو ببینید.من تقریبا تابستون به وبلاگ قبلیتون که تازه فروشگاه رو زده بودید و شماره حساب داده بودید پول واریز کردم و طبق گفته خودتون شماره قرمز فیش بعلاوه مشخصات پستی و خودم رو هم واستون نوشتم و حتی شماره تماس هم دادم به این امیدکه برام می فرستید و 2-3 بار هم تاکیدکردید که میفرستم و گفتید چون شروع کاره حتی هزینه پست هم لازم نیست بعنوان هدیه!اما هنوزکه هنوزه و 8ماه از اون زمان میگذره هیچ فیلمی به دستم نرسیده و بعدش هم که سایت فیلتر شد و من جوابی نگرفتم!میشه بگید چرا نفرستادید؟؟
لطفا جوابم رو به ایمیل بفرست.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: